.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قتل به خاطر 2 هزار تومان در قائمشهر

درقائمشهر استان مازندران فردي که به خاطر 2 هزار تومان دستش رابه خون آلوده کرد توسط پليس آگاهي شناسائي ودستگير شد .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس ، قتل كه رفتاري جنايي و خشن است به انگيزه آدم كشي ارادي و عمدي اشاره دارد كه باعث مي شود. فردي، فردي ديگر را به قتل مي رساند.

از نظر جامعه شناسي انحرافات و آسيب شناسي اجتماعي، قتل مسئله اي اجتماعي محسوب مي شود، زيرا بر اساس ارزش ها و هنجارهاي حاكم بر جامعه وضعيتي نامطلوب و مضر شناخته مي شود كه جامعه و اعضاي آن را تهديد مي كند.

اگر چه كميت نرخ قتل در مقايسه با بسياري از جرائم پايين است، اما جدي ترين نوع جرم و خشونت است که پيامدها و آسيب هاي وارده آن بر قرباني به هيچ وجه جبران شدني نيست.

قتل مي تواند به خاطر مسائل ضد اخلاقي، اختلافات خانوادگي، نزاع و درگيري و به خاطر سرقت باشد.

به عنوان نمونه مي توان به مشاجره اي لفظي درقائمشهر استان مازندران که منجر به قتل شد اشاره داشت ، قتلي که درپي طلب دوهزار توماني قاتل از مقتول که منجر به مشاجره لفظي وتلفني شد روي داد .

دراين درگيري که منجر به مرگ دلخراش فردي به نام " محسن – م " شده وخانواده اي رادرسوگ نشاند قاتل به نام " ميلاد – م " که از نزديکان مقتول بوده و پس از ارتکاب قتل خود متواري شده بود در تماس هاي تلفني با خانواده مقتول وهمچنين خانواده خود اظهار ندامت وپشيماني کرده و بالاخره تصميم گرفت خودرا به پليس معرفي کند.

وي دراعترافات خود به پليس گفت ؛ به خاطر طلب دوهزار توماني که از وي داشتم با هم درگير شده واين درگيري منجر به مشاجره هاي لفظي وتلفني با يکديگر شد .

وي درادامه اظهارات خود افزود ؛ بنده در يک درگيري تن به تن با کارد آشپزخانه چند ضربه به وي زدم که منجر به مرگش شد .

کارشناس مرکز مشاوره فرماندهي انتظامي استان مازندران درتحليل اين خبر و با اشاره به اينکه خشم يکي از عوامل بروز قتل است اظهار داشت ؛ براي کنترل خشم بايد يک سري عوامل منفي وتفکرات منفي راازخود دور کنيم وسعي کنيم ازموقعيتهائي که باعث ايجاد خشم ما مي شود دورشويم وخودرابه کاري مشغول کنيم ونهايتا درانجام کاري ويارسيدن به چيزي که مي خواهيم راه هاي ديگري به غير ازخشم وعصبانيت نيز وجوددارد که بايد آنها را بررسي کرد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کیانوش 25 آذر 1390
با سلام و تشکر از اداره پلیس به خاطر ایجاد امنیت همه ما خواستاریم پلیس با این جور جرایم و چاقو کشی با قاطعیت اقدام کند تا دیگر شاهد چنین جرائمی در قائمشهر و هیچ جای ایران نباشیم با تشکر فراوان
علی 25 آذر 1390
با سلام امیدوارم با پیگیری نیروهای امنیتی و مشاوران تربیتی شاهد چنین حوادث تلخ در شهرمان نباشم با سپاس از زحمات شما متشکرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.